نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خبرهای پنجره‌ی تابستانی نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس / بخش دوم

خبرهای پنجره‌ی تابستانی نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس / بخش دوم

روزهای نقل و انتقالات داغ تابستانی اغاز شده و هواداران یوونتوس در انتظار خرید و فروش تیم محبوب خود می باشند. در ادامه سر تیتر مهم ترین اخبار روز نقل و انتقالات یوونتوس را با هم مرور خواهیم کرد.

 

― امکان بازگشت آندره‌ا کامبیازو، فول‌بک 23 ساله‌ی یووه که فصل گذشته به صورت قرضی در بولونیا حضور داشت، برای پوشش سمت چپ وجود دارد؛ در عین‌حال احتمال انتقال قرضی ساموئل ایلینگ جونیور به باشگاهی دیگر نیز رد نمی‌شود. (اسکای اسپورت)

 

― چلسی برای جذب آندره‌ اونانا (اینتر) و دوشان ولاهوویچ (یووه) مصمم است. لندنی‌ها تلاش می‌کنند در فاز اول به جای ارائه مستقیم پیشنهاد 80 میلیون یورویی، یکی از میانِ کریستین پولیشیچ، روبن لوفتوس‌چیک و تروه چالوبا را به عنوان بخشی از قرارداد انتقالی مهاجم صربستانی لحاظ کنند. (کالچو مرکاتو)

 

― قرارداد قرضی الساندرو دی‌پاردو، هافبک 23 ساله و قرضی یووه که فصل گذشته همراه با کالیاری موفق به صعود به سری آ شد، با ساردنیایی‌ها رسماً دائمی شد و این بازیکن با این تیم قراردادی 3 ساله امضاء کرد. (باشگاه یوونتوس)

 

― یووه با ربیو ادامه خواهد داد... (اسکای)

 

― باشگاه دسته سومی «فرال‌پیسالو» خواهان به خدمت گرفتن ریکاردو توریکیا، مدافع چپِ 20 ساله تیم یوونتوس نکست‌جن است. (رسانه‌های ایتالیایی)

 

― بازار نقل‌وانتقالات تابستانی یووه هنوز رسماً کلید نخورده اما منطقاً هر خروجی باید یک ورودی هم‌ارزش یا حتی بهتر داشته باشد. در گام نخست، جایگزینی روولا با پاردس می‌تواند بهترین شروع باشد.

 

(ماسیمو پاوان)

 

― زانیولو تمایل فراوانی برای بازگشت به فوتبال ایتالیا دارد. (گارتزتا)

 

― یوونتوس راه دشواری برای رسیدن به لوکاس واسکزِ اسپانیایی دارد. (اسپورت مدیاسِت)

 

― اگر یوونتوس بخواهد، رئال‌مادرید اجازه انتقال آلوارو اودریزولا، مدافع راست 27 ساله‌اش به تورین را خواهد داد. (اسپورت مدیاسِت)

 

― دنیه‌له روگانی نیز به صف وداع‌کنندگان احتمالی یووه (ساندرو و کوادرادو) می‌‎پیوندد. (گاتزتا)

 

― یووه و مارسی در آستانه رسیدن به فرمولی مورد توافق برای آرکادیوش میلیک هستند. (کوریه‌ره‌ دلو اسپورت)

 

― ورود نیوکسل برای ارزیابی شرایط انتقال دژان کولوسفسکی به سنت‌جمیز پارک. (رسانه‌های بریتانیایی)

 

― الگری نظر نهایی را برای صدور اجازه ماندن یا رفتن آندره‌ا کامبیازو صادر خواهد کرد. (گاتزتا)

 

― دژان کولوسفسکی و مدیر برنامه‌هایش امروز برای آگاهی از تصمیم نهایی مسئولان تاتنهام با مدیران این باشگاه دیدار خواهد کرد. (توتو یووه)

 ارسالی از جامعه ی مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: